Monday, December 29, 2008

tahun baru bagi Islam

huh...dah tahun baru erk...bagi org islam,arin nie dah start tahun baru..1429 dah pergi,dan tak akan kembali..yang datang skrg 1430..mmm,,kalo kite piki2 balik 1429 yang telah pergi tu..ape kite leh banggakan???amalan baik ke tak baik yang banyak kite wat??dosa ke pahala??banyak tak masa kite bazirkan dgn benda yang x ade pekdahnye??huh..byk btol soalan kene pikirkan balik erk...tp pape pn kenalah pikir2 skit untuk kehidupan tahun akan datang..bagi aku 1429 nie rezeki aku murah skit..alhamdulillah...moga2 berpanjangan...tapi yang masalah skit mungkin jiwe aku la..makin hujung tahun,,makin menjadi,..hua3...tp xpe..laut mane yang xde ombak kan,..aduss...ape azam aku tahun depan??mmm...xde azam lor...kalo ade pn bukan aku ikut pn..huhu...so..bg yang rase ade silap kat 1429 tu..tobat2 la..sbb camner skali pon..1429 x akan dtg daa...

No comments: