Wednesday, December 17, 2008

what's left..

ape lg yang ade?ape lg yang tinggal?ape lg seterusnya?huhu..dah makin kusut..memang makin kusut...ade yang betol,tp banyak yang nampak macam x betol..uiks..camner lak tu...pikir2 la...haha...aku membebel nie pasal prasaan yang tah pape...prasaan yang tak tau dr mane dtg..skali datang senak dada wa siot..tu yang x tahan tu..adusss...tp btol la..aku makin benci pada hati n prasaan,sbb yang tu wat aku x leh pikir secara normal..byk lg prasaan atau soalan yang xleh nk jawab..x bleh nk luahkan..aku pn x tau kenapa..kate org..ikutkan perasaan boleh lingkup..btol ker?mmm..ade betol gak tu...tp bile rase sndiri..mmg payah...mcm aku la skrg,aku xtau ape yang aku nk skrg...coming home...i lost my way....to the way of darkness..i will see u again...tp yang aku pasti sejahat mana kite,bile kite ade masalah kite mesti ingt kepadaNya...tu la yang kite lemah..time susah baru ingt Die...tp bkn la salah kalo kite susah kite ingt kat Die..biel kite bercerita tentang mase depan,kite aku berfikir ape yang terbaik dgn kite..tp sebenarnya kite sndiri pn x penah pasti ape yang terbaik untuk diri kite...sbb untuk mengenali diri kite pn memang memerlukan kejujuran yang tinggi..apetah lagi untuk mengenali seseorang yang lain..contohnya apebile seseorang yang kite anggap kite sayang melakukan kesilapan..apekah kite tegur atau????,,,huhu,,dah mcm2 aku tulis nie...payah2..dlm aku tulis nioe pn byk benda yang aku x jujur...byk sngt berlapik..ati nk cakap terus..tangan xmo taip...hahaha...tapi tu la die..ape yang tinggal hanya lah angan2 yang tak pernah akan muncul...ape yang kite ade sekarang tak mungkin kite dapat merasai lg esok..itu mungkin yang aku pasti..beware...beware...

No comments: