Monday, December 8, 2008

raye aji.....raye korban,...aidiladha..

assalamualikum....huh..mcm nk bg khutbah lak..hehe..ape2 pn selamat mnyambut aidiladha...kepada yang balik kg best la korang erk..leh epy2 kat kg..aku tahun nie x blik la...xde mood...wlaupn aku korban..tp aku wakil je la..kire ok la tu kan..raye korban tahun nie xde la aktiviti ape pn..mlm raye juz lpak ngan mora,cikgu n takata je kat pelita bangsar..pastu pagi bgun lwt..ahaks...konon2nye nk bgun awal..gi smayang raye..tp memandangkan hujan turun x henti2,,best la plak tido..bgun tido..pas siap sume aku ke tmn melawati umah makcik aku...ptg tu ayah mad aku ajak minum kopi lak..die mcm tau je aku ade masalah...ape lg..brcrite pjg la aku ngan die...ok la ayah mad tu..very open minded..aku suke...tp apekan daya..masalah tetap masalah...ahahaha...ambil masa...mlm tu ya plak dtg kl..ok la tu!!lame x jmpe ya..bole la jmpe nt...nk g mane erk???...nk tgk gak gigi besi die..hehe...so...drpade cite aku ni ape yg aku korban tahun nie erk??mmmm...pikir2 la...

No comments: