Tuesday, December 16, 2008

arinie aku cuti lg...bgun pn lwt,pkul 2 ptg...wakaka..tu ar,tido lwt sngt smlm..dah tu x keje,wtpe lak bgun awl kn..huhu..subuh??huh..tu ar...jaat kn aku,tgal subuh..aduss...nyesal...bgun tido aku bsuh bju n tgk tv jer..huh..mmg x best ar kalo x keje...pale duk pikir pasalkeje jer..camner la nie...mood arinie pn tah pape..kjap ok..kejap x ok..sbb x keje kan,x sibuk..mcm2 la pikir yg bukan2...ptg aku kuar mkn jap ngan lias,cite skit2 pasal kete pdana ev03 kt kuantan yang tgh power skrg..huh..blagak lak mamat tu...tau la kete power,sume org die ajak main..huh..layan je la..kalo bleh main,main jer..kalah menang adap la mian kete kan,..kalo takut kalah baik xyah main..nie aku baru pas smayang magrib..tenang skit kalo pas solat..tu yang aku tulis nie..kalo tgh jiwe kaco,xleh tulis nt bukan2 lak aku tulis..huhu...mmmm...mlm ni xtau lg nk wat pe,tp yang aku tau duk umh je la kot..sbb xde kete..kete kat bengkel daa...huh...

No comments: