Monday, January 5, 2009

putih dan hitam kehidupan


huh...lame betol aku x masuk blog aku nie...huhu..bz?x jgk...tp xde mood...smlm aku ade dpt 1 lg cite yg x brape best..tp ape pn cite tu,kite kene hadapi..smlm baru aku tahu..selama ni aku ingt aku je yang byk prob...tp ade lg org yang agak rapat ngan aku amat memerlukan aku..tp ape kan day..aku pn x penah tahu..hukhuk..hidup aku pn dah makin kusut nie..payah2...tp ape2 pn..kite mesti la kembali kepada yang maha esa...yang menjadikan kita...tu je la yang terbaik buat mase nie dan selamanya...kadang2 sbb kite lupe kepadaNya sbb itulah kite semakin bermasalah..semakin merasa tak cukup dgn kehidupan kita...kehidupan DUNIAWI ..makin sakit dah dada aku bile cerita nie...aduss.....tp ape pn cerita yang aku dgr semalam....mgkin akn bersambung dan terus bersambung dlm kehidupan aku...YA ALLAH...BG LAH KEKUATAN KEPADA HAMBA MU YANG DAIF INI YA ALLAH...BG LAH KEKUATAN UNTUKU MENEMPUH DUGAANMU YA ALLAH....AMIN....

1 comment:

bojeng said...

kehidupan mmg cenggini bro....